Informații retur

Condiții generale de retur al produselor vândute de MGX

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile cu care a fost livrat.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Dacă în coletul de retur se află produse diferite fața de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.


Cum înregistrez un retur?

Asigură-te că produsul pe care vrei să îl returnezi îndeplinește condițiile de retur. Dacă produsul tău este eligibil returului, urmează acești pași:

  • accesează secțiunea Istoric comenzi din contul tău de client;
  • selectează comanda în care se regăseste produsul pe care dorești să-l returnezi;
  • accesează butonul Retur din dreptul produsului pe care vrei să-l returnezi și vei redirecționat către formularul de retur;
  • nu rămâne decât să completezi Motivul returnării, să bifezi dacă ambalajul este deschis și orice alte detalii pe care le consideri relevante.

ATENTIE! - adresa implicită de ridicare a produsului pentru retur este adresa inițială de livrare a produsului.


Retur prin curier

Ai ales să returnezi un produs prin curier? E foarte simplu! Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de retur urmărind pașii de mai sus.

Curierul va veni să ridice produsul de la adresa pe care ai selectat-o când ai comandat inițial produsul. ATENȚIE! dacă dorești ridicarea de la altă adresă te rugăm să completezi acest aspect în câmpul comentarii din formularul de retur.

Curierul ajunge la tine în cel mult 3 zile lucrătoare de la înregistrarea fisei de retur.

În maximum 14 zile, vei primii banii înapoi.

 

Dreptul la retragere în 14 zile pentru comerț la distanță

 Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.